Painics dydis pasaulyje.

Studentas gauna pusę balo uţ kiekvieną teisingą atsakymą. Recklesso susilaikymo teorija; T. Ohlinas apie galimybių teoriją.

Nesvarbu, ar nustatėte tikslą išlaikyti savo dabartinį fitneso lygį, ar pritraukti keletą svarų, "Apple Watch" gali būti vertinga priemonė jūsų siekiui pasiekti šį tikslą. Nežinote, kur pradėti? Pateikiama informacija apie tai, kaip jūsų "Apple Watch" gali padėti pasiekti savo fitneso tikslus: Nustatyti tikslą Pirmasis žingsnis naudojant "Apple Watch" kaip fitneso priemonę yra nustatyti tikslą.

Kaip naudotis Vikipedija

Iš asmeninės patirties aš rekomenduoju pradėti nuo to, ką žinote, kad galite elgtis. Pavyzdžiui, deginant kalorijų per dieną.

Nors atrodo, kad mažas skaičius, "Apple Watch" skaičiuoja kalorijų kiekį, kurį degate iš judesio, Painics dydis pasaulyje ne apskritai.

Painics dydis pasaulyje Nuotrauka pries ir po nariu padidejimo

Tai nustato tikslą be kitų fitneso Painics dydis pasaulyje. Tos kalorijų prilygsta maždaug žingsnių per dieną vidutinio dydžio asmeniui. Taigi, nors jūs Nariu dydziai ramioje bukleje pamatyti kalorijų kaip nedidelę sumą, jūs iš tikrųjų deginsite tokį patį kiekį, kaip ir kitas asmuo, vaikštantis žingsnių su "FitBit".

Citata 9 psl. - eserviss.lt

Šis tikslas yra tik tavo pradžia. Po pirmosios pilnos savaitės su "Apple Watch" "Watch" gausite ataskaitą apie tai, kaip atlikote šį tikslą, ir pateikite pasiūlymą dėl to, ką turėtumėte nustatyti savo tikslą ateityje.

Painics dydis pasaulyje Kokiu budu padidinti varpa

Jei kasdien nužudytumėte kalorijų kiekio tikslą, "Apple Watch" gali pasiūlyti, kad bandysite kažką šiek tiek ambicingesnio, pavyzdžiui, kalorijų per dieną. Panašiai, jei "" pasirodė šiek tiek per sunku, kad galėtumėte tvarkyti, "Apple Watch" gali pasiūlyti ką nors šiek tiek mažesnę kitą savaitę.

Painics dydis pasaulyje Kaip padidinti nario liaudies medicina

Kiekvieną dieną galėsite pamatyti, kiek toli nuo savo tikslo esate per "Apple Watch" veido tinklinės žiedus. Nustatiau, kad tik tai, kad fitneso žiedai jie rodomi kaip ratą ant laikrodžio pusės gali būti gana motyvuojantys. Jei mano darbo diena pasibaigs ir aš dar to nepadariau per pusę, aš žinau, kad man reikia iškelti mano šunį ilgą vakarą. Panašiai, jei aš jau baigsiu žiedą nei jus galite padidinti nari be operaciju pietus, aš galėčiau pradėti planuoti "Netflix" vakarėlio sesiją vakare be kaltės dėl treniruotės.

Jei nuolatos pasieksite savo tikslus, tada "Apple Watch" visada švelniai pritraukite jus išbandyti šiek tiek sunkiau. Ar jūs per savaitę lengvai pasiekėte kalorijų per dieną? Kodėl gi ne pabandyti kitą savaitę.

Padidėjimai gali būti nedideli, bet, jei kiekvieną savaitę pridedate tik 10 papildomų kalorijų per dieną, būsite sudeginti dar po 12 mėnesių. Laikui bėgant, nedideli padidėjimai gali reikšmingai skirtis, o jei palaipsniui juos atliksite, tai vos pastebėsite skirtumą. Tai daug lengviau nei savęs bandymas anksti pradėti pasiekti pernelyg sudėtingą tikslą, ir kadangi jūs nuolat siekiate savo tikslų, jūs būsite motyvuotas, kad tapsite geriau, o ne atgrasys dėl savo nesėkmės pasiekdamas tikslą, kuris buvo šiek tiek per daug ambicingas tau.

Paimkite pranešimą "atsistoti" kitam lygiui "Apple Watch" yra puikus "Fit" funkcija, tai "stand-by" pranešimas. Šio pranešimo idėja yra užtikrinti, kad atsistosite bent kartą per valandą.

Daugelis mūsų įskaitant mane darbo stalo darbus šiais laikais, kai mes daugelį dienų sėdime prie kompiuterio. Mano nuolatinis stalas iš esmės yra pledas patogiai ir nešiojamas pjedestalas mano knygų lange mano biure. Tai buvo labai lengva ir pigiai padaryti, ir manęs tiesiogine prasme ištraukė iš mano užpakalinės keletą Painics dydis pasaulyje, kai man tikrai reikia verpimo ant darbo ir kitaip būtų praleido dieną sėdėti ant stalo kėdės.

Per pastaruosius keletą mėnesių aš pridėjau naują žingsnį, kai gaunu pranešimą "Atsistato" Mano "FitBit" siūlo vaikščioti žingsnių kiekvieną valandą, daugumoje dienos valandų. Manau, kad tai tvirtas pasiūlymas ir šiek tiek lengviau pasiekiamas žingsnio tikslas.

Dabar, kai "Apple Watch" mano, kad aš atsistojau, atsistojau ir važiuoju per biurą keletą minučių. Aš norėčiau šiek tiek laiko žaisti kelias minutes su mano šunimi ar apsvarstyti galimybę eiti į apačią, patikrinti paštą, padaryti naują puodelį kavos ar daryti kažką kito, kuris atitiktų maždaug žingsnių. Vėlgi, atrodo kaip nedidelis kiekis, bet jei jūs padauginsite tai per aštuonias valandas savo darbo dienos ir jūs baigsite su dar žingsnių, nei jūs turėtumėte gauti, jei jūs tiesiog liko už savo monitoriaus visą dieną.

Naudokite treniruotės funkciją Man, vienas iš galingiausių "Apple Watch" funkcijų yra jo treniruotės įrankis. Kaip ir jūsų dienos tikslai, galite nustatyti treniruotės tikslą konkrečiai veiklai, kurią ketinate mėgautis. Man labiausiai naudoja šunų pasivaikščiojimą.

Access denied

Painics dydis pasaulyje nustatiau kalorijų ar kartais daugiau tikslą ryte, o tada vaikščioju su savo šunimis, kol pasieksime šį tikslą. Tai labai paprasta matyti realiuoju laiku, kiek kalorijų aš deginu ir padėjo man gauti tikrai gerą gabaritą apie tai, kas yra "geras" vaikščiojimas, vertas "treniruotės" statuso ir kokie vaikščiojimo maršrutai tikrai nėra. Dar geriau, kai paleidžiate treniruotę, galite pamatyti, kokia yra jūsų istorija tam konkrečiam treniruotės laikotarpiui.

Painics dydis pasaulyje Nenaudojamo nario matmenys

Pavyzdžiui, kai vaikščioju, aš galiu pamatyti, kad mano paskutinis vaikščiojimas taip pat buvo kalorijų arba kad mano geriausias buvo Tai puikiai tinka jūsų treniruotėms perspektyviai, ir kaip ir su savaitiniais tikslais, tai yra lengvas būdas palaipsniui stumti save šiek tiek sunkiau. Ar tavo paskutinė paleisti 3 mylias?

Kodėl gi ne bandyti paleisti 3. Tai nedidelis padidėjimas, tikrai, bet vėl, pridėti. Jei turite "Apple Watch" seriją 2, jūs taip pat turite galimybę plaukti savo laikrodžiu ir gauti tokią pačią naudą. Atsisiųskite kai kurias programas "Apple Watch" integruotos treniruotės programos yra puikus, tačiau ten taip pat yra puikias trečiųjų šalių programas, kurios gali padėti atlikti treniruotes ir jūsų treniruočių lygį dar didesniam aukščiui.

Kaip "Apple Watch" gali padėti pasiekti jūsų fitneso tikslus

Naudodamiesi programa galėsite prisijungti prie "Nike" visame pasaulyje veikiančios bendruomenės, užregistruokite savo versijas ir konkuriuokite su draugais, kurie taip pat naudojasi paslauga.

Programoje taip pat pateikiama informacija apie tai, kiek laiko sulaukiate sesijoje, ir galėsite žaisti, pristabdyti ar judėti pirmyn ir atgal per treniruotę. WaterMinder Tą pat svarbu, kaip gauti šiek tiek kardio jūsų dieną, tampa vandens.

Turėsite įvesti viską rankiniu būdu, o tai gali būti šiek tiek sudėtinga, jei pamirštumėte, kaip man, bet kai prisimenate, programa gali jus informuoti, jei dieną suvartojote pakankamai vandens ir pasiūlysite patraukti papildomas stiklas, jei nemanau, kad tinkamai hidratuojote sau tą dieną.

Kaip "Apple Watch" gali padėti pasiekti jūsų fitneso tikslus

Morkų fit Ar jums reikia motyvacijos dirbti pirmiausia? Ar ne visi mes. Naudodami burbuliuką "Fit", programa palaikys dienos treniruotę ir siūlo 7 minučių trukmės treniruotes, kurios puikiai tinka tarp jūsų biure vykusių susitikimų arba greitai pertraukiamos "Netflix" sesijos metu.

Septyni Septynios yra dar viena puiki galimybė žmonėms, kuriems reikia greitai treniruotis. Programa rodo kūno pozicijas, pvz.

Tai gali būti puikus, kai esate kelyje, bet vis tiek norite treniruotis keletą minučių. Larkas Reikia šiek tiek sveikatos instruktavimas? Larkas gali būti puikus būdas gauti šiek tiek įžvalgos apie jūsų sveikatą ir pasiūlymus, kaip tai padaryti geriau. Programa stebi, ką valgote, treniruojate, miegate ir dar daugiau, o tada pateikiate patarimų ir motyvacijos, kaip galite tobulinti. Alike posts.